Вознюк, О. В., Дубасенюк, О. А. (2024) Трансгресія як наріжний концепт постнекласичної педагогіки й освіти. Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка (42). с. 6-13. ISSN 2311-2409
|
Text
Download (158kB) | Перегляд |
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | дипластія, педагогічна парадоксологія, постнекласична педагогіка й освіта, самодетермінація, свідомість, свобода, творчість, трансгресія, трансценденція |
Теми: | B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне) L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Підрозділи: | Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті |
Користувач, що депонує: | професор Олександр Вознюк |
Дата внесення: | 15 Січ 2025 12:26 |
Останні зміни: | 15 Січ 2025 12:36 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/42334 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |