Концептуалізація негативних емоцій в американському віршованому дискурсі для дітей

Наконечна Ю. С. (2010) Концептуалізація негативних емоцій в американському віршованому дискурсі для дітей. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (51). С. 210–214.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (260kB) | Preview

Анотація

Стаття присвячена особливостям концептуалізації негативних емоцій у віршованому дискурсі для дітей на прикладі емоції "страх". У роботі проводиться аналіз одиниць лексико-семантичного поля "страх" та визначаються ступені інтенсивності прояву цієї емоції на вербальному рівні. Виокремлюються елементи структури концепту СТРАХ та здійснюється аналіз їх вербальної репрезентації у текстах творів.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: P Мова та література > PS Американська література
Користувач: Користувачі 341 не знайдено.
Дата подачі: 21 Черв 2010 11:45
Оновлення: 14 Серп 2015 21:34
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4236

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу