Наконечна Ю. С. (2010) Концептуалізація негативних емоцій в американському віршованому дискурсі для дітей. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 51. С. 210–214.
Preview
vip51_49.pdf
Завантажити (260kB) | Preview
Анотація
Стаття присвячена особливостям концептуалізації негативних емоцій у віршованому дискурсі для дітей на прикладі емоції "страх". У роботі проводиться аналіз одиниць лексико-семантичного поля "страх" та визначаються ступені інтенсивності прояву цієї емоції на вербальному рівні. Виокремлюються елементи структури концепту СТРАХ та здійснюється аналіз їх вербальної репрезентації у текстах творів.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | P Мова та література > PS Американська література |
Користувач: | Користувачі 341 не знайдено. |
Дата подачі: | 21 Черв 2010 11:45 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 21:34 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4236 |
ДСТУ 8302:2015: | Наконечна Ю. С. Концептуалізація негативних емоцій в американському віршованому дискурсі для дітей. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2010. № 51. С. 210–214. |