Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Концептуалізація негативних емоцій в американському віршованому дискурсі для дітей

Наконечна Ю. С. (2010) Концептуалізація негативних емоцій в американському віршованому дискурсі для дітей. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 51. С. 210–214.

[thumbnail of vip51_49.pdf]
Preview
PDF
vip51_49.pdf

Завантажити (260kB) | Preview

Анотація

Стаття присвячена особливостям концептуалізації негативних емоцій у віршованому дискурсі для дітей на прикладі емоції "страх". У роботі проводиться аналіз одиниць лексико-семантичного поля "страх" та визначаються ступені інтенсивності прояву цієї емоції на вербальному рівні. Виокремлюються елементи структури концепту СТРАХ та здійснюється аналіз їх вербальної репрезентації у текстах творів.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: P Мова та література > PS Американська література
Користувач: Користувачі 341 не знайдено.
Дата подачі: 21 Черв 2010 11:45
Оновлення: 14 Серп 2015 21:34
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4236
ДСТУ 8302:2015: Наконечна Ю. С. Концептуалізація негативних емоцій в американському віршованому дискурсі для дітей. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2010. № 51. С. 210–214.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу