Реклама як агент ґендерної соціалізації особистості: до питання толерантності

Котова-Олійник С. В. (2010) Реклама як агент ґендерної соціалізації особистості: до питання толерантності. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (50). С. 17–21.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (156kB) | Preview

Анотація

У статті розглядається роль реклами в суспільстві масового споживання та її вплив на життя сучасної людини. Проаналізовані особливості соціалізації особистості, зокрема ґендерної. Визначено місце реклами як одного з провідних агентів ґендерної соціалізації в сучасній культурі. Підняте питання дотримання толерантності як важливого демократичного принципу в сучасній українській рекламі.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Користувач: Користувачі 341 не знайдено.
Дата подачі: 22 Черв 2010 07:41
Оновлення: 14 Серп 2015 21:35
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4245

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу