Вознюк, О. В. (2025) An interdisciplinary approach to education will help solve many of its urgent problems. Forum for Education Studies, 3 (1). с. 1-32. ISSN 3029-2956
|
Text
Download (569kB) | Перегляд |
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | interdisciplinary approach; continuous/lifelong education; fundamentalization approach in education; general systems theory; fundamental explanatory models; phenomenon of “half-life” of specialist’s competencies; conceptual thinking; fractal organization of reality |
Теми: | B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне) B Філософія. Психологія. Релігія > BC Логіка B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія L Освіта > L Освіта (Загальне) Q Наука > Q Наука (Загальне) Q Наука > QA Математика |
Підрозділи: | Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті |
Користувач, що депонує: | професор Олександр Вознюк |
Дата внесення: | 12 Лют 2025 13:22 |
Останні зміни: | 12 Лют 2025 13:31 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/42707 |
Actions (login required)
![]() |
Перегляд елементу |