Психолого-педагогічні умови підготовки обдарованої молоді до педагогічної діяльності в контексті Болонського процесу

Сердюк, Н. Ю., Шемуда, М. Г. (2010) Психолого-педагогічні умови підготовки обдарованої молоді до педагогічної діяльності в контексті Болонського процесу. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (50). pp. 130-133.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (141kB) | Preview

Abstract

У сучасних умовах інтеграції України до загальноєвропейського освітнього простору особливої актуальності набуває питання підготовки молоді до педагогічної діяльності. У статті розглядаються психолого-педагогічні умови підготовки обдарованої молоді до педагогічної діяльності в контексті Болонського процесу. Аналізуються сучасні форми й методи роботи з обдарованими студентами. Визначено основні принципи підготовки обдарованої молоді до педагогічної діяльності.

Item Type: Article
Subjects: L Education > L Education (General)
Depositing User: Л. А. Лупаренко
Date Deposited: 23 Jun 2010 09:23
Last Modified: 14 Aug 2015 21:38
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4271

Actions (login required)

View Item View Item