Актуальні проблеми теорії суспільствознавчого шкільного підручника з позицій аналізу освітніх систем

Смагін, І. І. (2010) Актуальні проблеми теорії суспільствознавчого шкільного підручника з позицій аналізу освітніх систем. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (50). с. 134-137.

[img]
Перегляд
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (140kB) | Перегляд

Опис

У статті розглядаються актуальні проблеми теорії суспільствознавчого шкільного підручника з позицій аналізу освітніх систем. На основі вивчення шкільних підручників 18–20 ст. досліджено взаємозв’язок між теорією навчальної книги і характеристиками освітньої системи, в якій підручник був відповідним інформаційним ядром.

Тип елементу : Стаття
Теми: K Право > K Право (Загальне)
L Освіта > LT Підручники
Користувач, що депонує: Л. А. Лупаренко
Дата внесення: 23 Черв 2010 09:25
Останні зміни: 14 Серп 2015 21:38
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4272

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу