Смагін І. І. (2010) Актуальні проблеми теорії суспільствознавчого шкільного підручника з позицій аналізу освітніх систем. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 50. С. 134–137.
Preview
vip50_29.pdf
Завантажити (140kB) | Preview
Анотація
У статті розглядаються актуальні проблеми теорії суспільствознавчого шкільного підручника з позицій аналізу освітніх систем. На основі вивчення шкільних підручників 18–20 ст. досліджено взаємозв’язок між теорією навчальної книги і характеристиками освітньої системи, в якій підручник був відповідним інформаційним ядром.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | K Право > K Право (Загальне) L Освіта > LT Підручники |
Користувач: | Користувачі 341 не знайдено. |
Дата подачі: | 23 Черв 2010 09:25 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 21:38 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4272 |
ДСТУ 8302:2015: | Смагін І. І. Актуальні проблеми теорії суспільствознавчого шкільного підручника з позицій аналізу освітніх систем. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2010. № 50. С. 134–137. |