Актуальні проблеми теорії суспільствознавчого шкільного підручника з позицій аналізу освітніх систем

Смагін І. І. (2010) Актуальні проблеми теорії суспільствознавчого шкільного підручника з позицій аналізу освітніх систем. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (50). С. 134–137.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (140kB) | Preview

Анотація

У статті розглядаються актуальні проблеми теорії суспільствознавчого шкільного підручника з позицій аналізу освітніх систем. На основі вивчення шкільних підручників 18–20 ст. досліджено взаємозв’язок між теорією навчальної книги і характеристиками освітньої системи, в якій підручник був відповідним інформаційним ядром.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: K Право > K Право (Загальне)
L Освіта > LT Підручники
Користувач: Користувачі 341 не знайдено.
Дата подачі: 23 Черв 2010 09:25
Оновлення: 14 Серп 2015 21:38
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4272

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу