Актуальні проблеми теорії суспільствознавчого шкільного підручника з позицій аналізу освітніх систем

Смагін, І. І. (2010) Актуальні проблеми теорії суспільствознавчого шкільного підручника з позицій аналізу освітніх систем. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (50). pp. 134-137.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (140kB) | Preview

Abstract

У статті розглядаються актуальні проблеми теорії суспільствознавчого шкільного підручника з позицій аналізу освітніх систем. На основі вивчення шкільних підручників 18–20 ст. досліджено взаємозв’язок між теорією навчальної книги і характеристиками освітньої системи, в якій підручник був відповідним інформаційним ядром.

Item Type: Article
Subjects: K Law > K Law (General)
L Education > LT Textbooks
Depositing User: Л. А. Лупаренко
Date Deposited: 23 Jun 2010 09:25
Last Modified: 14 Aug 2015 21:38
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4272

Actions (login required)

View Item View Item