Смагін, І. І. (2010) Актуальні проблеми теорії суспільствознавчого шкільного підручника з позицій аналізу освітніх систем. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (50). pp. 134-137.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (140kB) | Preview |
Abstract
У статті розглядаються актуальні проблеми теорії суспільствознавчого шкільного підручника з позицій аналізу освітніх систем. На основі вивчення шкільних підручників 18–20 ст. досліджено взаємозв’язок між теорією навчальної книги і характеристиками освітньої системи, в якій підручник був відповідним інформаційним ядром.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | K Law > K Law (General) L Education > LT Textbooks |
Depositing User: | Л. А. Лупаренко |
Date Deposited: | 23 Jun 2010 09:25 |
Last Modified: | 14 Aug 2015 21:38 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4272 |
Actions (login required)
View Item |