Смагін, І. І. (2010) Актуальні проблеми теорії суспільствознавчого шкільного підручника з позицій аналізу освітніх систем. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (50). с. 134-137.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (140kB) | Перегляд |
Опис
У статті розглядаються актуальні проблеми теорії суспільствознавчого шкільного підручника з позицій аналізу освітніх систем. На основі вивчення шкільних підручників 18–20 ст. досліджено взаємозв’язок між теорією навчальної книги і характеристиками освітньої системи, в якій підручник був відповідним інформаційним ядром.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | K Право > K Право (Загальне) L Освіта > LT Підручники |
Користувач, що депонує: | Л. А. Лупаренко |
Дата внесення: | 23 Черв 2010 09:25 |
Останні зміни: | 14 Серп 2015 21:38 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4272 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |