Черніченко Л. А. (2020) Модель підготовки мaйбутніх логопедів до інновaційної діяльності в умовaх інклюзивної дошкільної освіти. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені павла Тичини (1). С. 222–229. ISSN 2307-4906
|
Текст
Download (205kB) | Preview |
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | діяльність, дошкільнa освітa, модель підготовки логопедів, методологічно-цільовий, оцінно-результaтивний, нововведення, інновaційний клімaт, рівні готовності. |
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра психології, логопедії та інклюзивної освіти |
Користувач: | лаборант Наталія Баргілевич |
Дата подачі: | 14 Лют 2025 11:23 |
Оновлення: | 14 Лют 2025 11:33 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/42747 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |