Модель підготовки мaйбутніх логопедів до інновaційної діяльності в умовaх інклюзивної дошкільної освіти

Черніченко Л. А. (2020) Модель підготовки мaйбутніх логопедів до інновaційної діяльності в умовaх інклюзивної дошкільної освіти. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені павла Тичини (1). С. 222–229. ISSN 2307-4906

[img]
Preview
Текст
Download (205kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: діяльність, дошкільнa освітa, модель підготовки логопедів, методологічно-цільовий, оцінно-результaтивний, нововведення, інновaційний клімaт, рівні готовності.
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра психології, логопедії та інклюзивної освіти
Користувач: лаборант Наталія Баргілевич
Дата подачі: 14 Лют 2025 11:23
Оновлення: 14 Лют 2025 11:33
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/42747

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу