Модель підготовки мaйбутніх логопедів до інновaційної діяльності в умовaх інклюзивної дошкільної освіти

Черніченко, Л. А. (2020) Модель підготовки мaйбутніх логопедів до інновaційної діяльності в умовaх інклюзивної дошкільної освіти. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені павла Тичини (1). с. 222-229. ISSN 2307-4906

[img]
Перегляд
Text
Download (205kB) | Перегляд
Тип елементу : Стаття
Ключові слова: діяльність, дошкільнa освітa, модель підготовки логопедів, методологічно-цільовий, оцінно-результaтивний, нововведення, інновaційний клімaт, рівні готовності.
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра психології, логопедії та інклюзивної освіти
Користувач, що депонує: лаборант Наталія Баргілевич
Дата внесення: 14 Лют 2025 11:23
Останні зміни: 14 Лют 2025 11:33
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/42747

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу