Соціальна перцепція як важливий фактор навчально-виховного процесу

Лизун І. Ф. (2010) Соціальна перцепція як важливий фактор навчально-виховного процесу. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (50). С. 155–158.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (142kB) | Preview

Анотація

У статті досліджено особливості сприймання, розуміння та оцінки педагогом особистості вихованця. Розкрито стійкі та однозначні категорії соціальної перцепції для позначення зовнішнього вигляду і поведінки людини, яку пізнають. Охарактеризовано механізми взаєморозуміння: ідентифікація, емпатія, рефлексія. Зауважено, що у навчально-виховному процесі важливе місце належить взаєморозумінню і взаємопізнанню двох об'єктів: педагога та вихованця.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: Користувачі 341 не знайдено.
Дата подачі: 23 Черв 2010 09:37
Оновлення: 14 Серп 2015 21:38
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4277

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу