Проектувальні вміння майбутнього фахівця гуманітарного спрямування в системі педагогічного проектування: теоретичні та методологічні засади проблеми

Романюк, Я. В. (2010) Проектувальні вміння майбутнього фахівця гуманітарного спрямування в системі педагогічного проектування: теоретичні та методологічні засади проблеми. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (50). с. 200-204.

[img]
Перегляд
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (147kB) | Перегляд

Опис

У статті подано теоретичний аналіз проблеми педагогічного проектування в контексті професійної підготовки і діяльності інженера-педагога. Представлено головні стадії педагогічного проектування; виявлено взаємозалежність і взаємозумовленість проектування, педагогічного проектування й проектувальних умінь майбутніх інженерів-педагогів у процесі фахової підготовки.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач, що депонує: Л. А. Лупаренко
Дата внесення: 24 Черв 2010 09:33
Останні зміни: 14 Серп 2015 21:40
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4287

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу