Models of Pedagogical Support for Early and Preschool-Aged Children Affected by Emergencies: Global Perspectives and Adaptation for Ukraine

Nehrii O., Kruty K., Desnova I., Zdanevych L., Коновальчук І. І. (2025) Models of Pedagogical Support for Early and Preschool-Aged Children Affected by Emergencies: Global Perspectives and Adaptation for Ukraine. Journal of Curriculum and Teaching, 14 (1). С. 283–301. ISSN 1927-2685

[img]
Preview
Текст
Download (278kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: early development, psychological support, social-emotional development, emergencies, training of specialists
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач: Єлизавета Сергіївна Панченко
Дата подачі: 21 Бер 2025 15:06
Оновлення: 21 Бер 2025 15:15
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/43083

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу