Nehrii O., Kruty K., Desnova I., Zdanevych L., Коновальчук І. І. (2025) Models of Pedagogical Support for Early and Preschool-Aged Children Affected by Emergencies: Global Perspectives and Adaptation for Ukraine. Journal of Curriculum and Teaching, 14 (1). С. 283–301. ISSN 1927-2685
|
Текст
Download (278kB) | Preview |
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | early development, psychological support, social-emotional development, emergencies, training of specialists |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
Користувач: | Єлизавета Сергіївна Панченко |
Дата подачі: | 21 Бер 2025 15:06 |
Оновлення: | 21 Бер 2025 15:15 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/43083 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |