Стратегічні інновації управління як інструмент зниження ризиків у маркетинговій діяльності підприємства

Мосійчук І. В., Пойта І. О., Калініченко О. О. (2025) Стратегічні інновації управління як інструмент зниження ризиків у маркетинговій діяльності підприємства. Бізнес Інформ (1). С. 449–455. ISSN 2222-4459

[img]
Preview
Текст
Download (173kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач: Інна Олександрівна Клімова
Дата подачі: 26 Бер 2025 11:01
Оновлення: 26 Бер 2025 11:05
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/43116

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу