Мельник, К. О. (2025) Теоретичні засади проблеми психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання. In: ХІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Спеціальна та інклюзивна освіта: теорія, методика, практика», 10 квітня 2025 р., Умань.
|
Text
Download (154kB) | Перегляд |
Тип елементу : | Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття) |
---|---|
Теми: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Підрозділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра психології, логопедії та інклюзивної освіти |
Користувач, що депонує: | лаборант Наталія Баргілевич |
Дата внесення: | 05 Трав 2025 07:47 |
Останні зміни: | 05 Трав 2025 07:56 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/43573 |
Actions (login required)
![]() |
Перегляд елементу |