Мельник К. О. (2025) Теоретичні засади проблеми психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання. In: ХІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Спеціальна та інклюзивна освіта: теорія, методика, практика», 10 квітня 2025 р., Умань.
|
Текст
Download (154kB) | Preview |
Тип ресурсу: | Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття) |
---|---|
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра психології, логопедії та інклюзивної освіти |
Користувач: | лаборант Наталія Баргілевич |
Дата подачі: | 05 Трав 2025 07:47 |
Оновлення: | 05 Трав 2025 07:56 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/43573 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |