Теоретичні засади проблеми психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання

Мельник, К. О. (2025) Теоретичні засади проблеми психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання. In: ХІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Спеціальна та інклюзивна освіта: теорія, методика, практика», 10 квітня 2025 р., Умань.

[img]
Перегляд
Text
Download (154kB) | Перегляд
Тип елементу : Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття)
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра психології, логопедії та інклюзивної освіти
Користувач, що депонує: лаборант Наталія Баргілевич
Дата внесення: 05 Трав 2025 07:47
Останні зміни: 05 Трав 2025 07:56
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/43573

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу