Using big data to develop digital marketing strategies: a case study

Sokolova Y., Katunina O., Pysarenko N., Клімова І. О., Kovalchuk O. A. (2025) Using big data to develop digital marketing strategies: a case study. Journal of Theoretical and Applied Information Technology, 103 (8). С. 3084–3095. ISSN 1992-8645

[img]
Preview
Текст
Download (258kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: H Соціальні науки > HB Економічна теорія
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач: Інна Олександрівна Клімова
Дата подачі: 13 Трав 2025 12:33
Оновлення: 13 Трав 2025 12:40
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/43706

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу