Розвиток ідеї міжпредметних зв’язків у педагогіці та проблема інтегрованого навчання

Пелешок Е. Х., Гордієнко О. А. (2003) Розвиток ідеї міжпредметних зв’язків у педагогіці та проблема інтегрованого навчання. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (13). С. 35–37. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (126kB) | Preview

Анотація

У статті розкривається суть термінів "міжпредметні зв’язки", "дидактична інтеграція", досліджується розвиток ідеї міжпредметних зв’язків від Я.А.Коменського, Дж.Локка, І.Г.Песталоцці, К.Д.Ушинського до сучасної проблеми інтеграції навчальних дисциплін, що становить собою тенденцію до більш тісних взаємозв’язків суміжних наук у процесі навчання.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач: С.В. Лінійчук
Дата подачі: 11 Лист 2008 11:25
Оновлення: 14 Серп 2015 18:25
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/438

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу