Розвиток ідеї міжпредметних зв’язків у педагогіці та проблема інтегрованого навчання

Пелешок, Е. Х., Гордієнко, О. А. (2003) Розвиток ідеї міжпредметних зв’язків у педагогіці та проблема інтегрованого навчання. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (13). с. 35-37. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (126kB) | Перегляд

Опис

У статті розкривається суть термінів "міжпредметні зв’язки", "дидактична інтеграція", досліджується розвиток ідеї міжпредметних зв’язків від Я.А.Коменського, Дж.Локка, І.Г.Песталоцці, К.Д.Ушинського до сучасної проблеми інтеграції навчальних дисциплін, що становить собою тенденцію до більш тісних взаємозв’язків суміжних наук у процесі навчання.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач, що депонує: С.В. Лінійчук
Дата внесення: 11 Лист 2008 11:25
Останні зміни: 14 Серп 2015 18:25
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/438

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу