Розвиток ідеї міжпредметних зв’язків у педагогіці та проблема інтегрованого навчання

Пелешок Е. Х., Гордієнко О. А. (2003) Розвиток ідеї міжпредметних зв’язків у педагогіці та проблема інтегрованого навчання. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (13). pp. 35-37. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (126kB) | Preview

Abstract

У статті розкривається суть термінів "міжпредметні зв’язки", "дидактична інтеграція", досліджується розвиток ідеї міжпредметних зв’язків від Я.А.Коменського, Дж.Локка, І.Г.Песталоцці, К.Д.Ушинського до сучасної проблеми інтеграції навчальних дисциплін, що становить собою тенденцію до більш тісних взаємозв’язків суміжних наук у процесі навчання.

Item Type: Article
Subjects: L Education > L Education (General)
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Primary Education and Culture of Professional Language
Depositing User: С.В. Лінійчук
Date Deposited: 11 Nov 2008 11:25
Last Modified: 14 Aug 2015 18:25
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/438

Actions (login required)

View Item View Item