Реклама, засоби стимулювання та «паблік рілейшинз» закладу ресторанного господарства

Павлова С. І., Василюк Д. О. (2025) Реклама, засоби стимулювання та «паблік рілейшинз» закладу ресторанного господарства. In: III International Scientific and Practical Conference “Innovative technologies of marketing and management in the conditions of transformational changes”, March 09, 2025, Khmelnytskyi.

[img]
Preview
Текст
Download (159kB) | Preview
Тип ресурсу: Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття)
Класифікатор: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач: Інна Олександрівна Клімова
Дата подачі: 23 Черв 2025 07:06
Оновлення: 23 Черв 2025 07:15
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/44251

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу