Psychological and linguistic means of influence in travel advertising texts

Мосієнко О. В. (2024) Psychological and linguistic means of influence in travel advertising texts. In: VІІІ Всеукраїнська наукова Інтернет-конференція «Текст і дискурс: когнітивно-комунікативні перспективи», 20-21 лютого 2025 р., Кам’янець-Подільський.

[img]
Preview
Текст
Download (112kB) | Preview
Тип ресурсу: Доповідь на конференції або симпозіумі (Наукова доповідь)
Класифікатор: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра англійської філології та перекладу
Користувач: Olena Mosiyenko V
Дата подачі: 23 Черв 2025 08:55
Оновлення: 23 Черв 2025 09:03
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/44258

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу