Чемерис О. А. (2005) Факторний аналіз фундаментальної підготовки майбутніх учителів математики. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 20. С. 121–123.
Preview
F4517EB2.pdf
Завантажити (116kB) | Preview
Анотація
У статті наведено результати факторного аналізу причин забезпечення якості фундаментальної підготовки майбутніх учителів математики.
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
| Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра алгебри та геометрії |
| Користувач: | В.С. Тищук |
| Дата подачі: | 25 Лист 2008 14:14 |
| Оновлення: | 14 Серп 2015 16:47 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/446 |
| ДСТУ 8302:2015: | Чемерис О. А. Факторний аналіз фундаментальної підготовки майбутніх учителів математики. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2005. № 20. С. 121–123. |


