Чемерис О. А. (2005) Факторний аналіз фундаментальної підготовки майбутніх учителів математики. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (20). С. 121–123.
Preview
F4517EB2.pdf
Завантажити (116kB) | Preview
Анотація
У статті наведено результати факторного аналізу причин забезпечення якості фундаментальної підготовки майбутніх учителів математики.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра алгебри та геометрії |
Користувач: | В.С. Тищук |
Дата подачі: | 25 Лист 2008 12:14 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 13:47 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/446 |