Можливості кредитно-модульної системи навчання щодо здійснення професійного саморозвитку майбутніх учителів математики

Соколовська С. М. (2010) Можливості кредитно-модульної системи навчання щодо здійснення професійного саморозвитку майбутніх учителів математики. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (52). С. 179–184.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (161kB) | Preview

Анотація

У статті здійснено порівняльний аналіз систем організації навчального процесу. Розглянуто можливості реалізації завдань професійного саморозвитку майбутніх учителів математики за умов кредитно-модульної системи навчання. Проаналізовано особливості використання форм організації навчання студентів в умовах кредитно-модульної системи.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Користувач: Користувачі 341 не знайдено.
Дата подачі: 23 Лист 2010 12:33
Оновлення: 14 Серп 2015 22:01
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4469

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу