Результати педагогічного експерименту з формування предметних компетенцій з хімії у студентів-екологів

Заблоцька О. С. (2010) Результати педагогічного експерименту з формування предметних компетенцій з хімії у студентів-екологів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (53). С. 68–72.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (163kB) | Preview

Анотація

У статті висвітлено підходи до організації та основні етапи педагогічного експерименту з формування предметних компетенцій з хімії у майбутніх фахівців екологічних спеціальностей. Визначено критерії оцінювання рівнів сформованості предметних компетенцій з хімії. Описано адаптовані до завдань дослідження методики вивчення ціннісно-орієнтаційної, когнітивної та практичної складових предметних компетенцій. Наведено результати формувального етапу педагогічного експерименту.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Q Наука > QD Хімія
Користувач: Користувачі 341 не знайдено.
Дата подачі: 31 Січ 2011 11:12
Оновлення: 14 Серп 2015 22:08
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4576

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу