Заблоцька, О. С. (2010) Результати педагогічного експерименту з формування предметних компетенцій з хімії у студентів-екологів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (53). pp. 68-72.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (163kB) | Preview |
Abstract
У статті висвітлено підходи до організації та основні етапи педагогічного експерименту з формування предметних компетенцій з хімії у майбутніх фахівців екологічних спеціальностей. Визначено критерії оцінювання рівнів сформованості предметних компетенцій з хімії. Описано адаптовані до завдань дослідження методики вивчення ціннісно-орієнтаційної, когнітивної та практичної складових предметних компетенцій. Наведено результати формувального етапу педагогічного експерименту.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Education > L Education (General) Q Science > QD Chemistry |
Depositing User: | Л. А. Лупаренко |
Date Deposited: | 31 Jan 2011 11:12 |
Last Modified: | 14 Aug 2015 22:08 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4576 |
Actions (login required)
View Item |