Результати педагогічного експерименту з формування предметних компетенцій з хімії у студентів-екологів

Заблоцька, О. С. (2010) Результати педагогічного експерименту з формування предметних компетенцій з хімії у студентів-екологів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (53). pp. 68-72.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (163kB) | Preview

Abstract

У статті висвітлено підходи до організації та основні етапи педагогічного експерименту з формування предметних компетенцій з хімії у майбутніх фахівців екологічних спеціальностей. Визначено критерії оцінювання рівнів сформованості предметних компетенцій з хімії. Описано адаптовані до завдань дослідження методики вивчення ціннісно-орієнтаційної, когнітивної та практичної складових предметних компетенцій. Наведено результати формувального етапу педагогічного експерименту.

Item Type: Article
Subjects: L Education > L Education (General)
Q Science > QD Chemistry
Depositing User: Л. А. Лупаренко
Date Deposited: 31 Jan 2011 11:12
Last Modified: 14 Aug 2015 22:08
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4576

Actions (login required)

View Item View Item