Професійна компетентність як мета підготовки соціального педагога в Австрії

Павлішак О. Р. (2010) Професійна компетентність як мета підготовки соціального педагога в Австрії. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (53). С. 94–97.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (142kB) | Preview

Анотація

У статті розглядаються моделі формування професійної компетентності соціального педагога в Австрії, аналізуються чинники, що впливають на ці моделі. Автором досліджено досвід австрійських вчених щодо тлумачення поняття "професіоналізм". На основі проведеного аналізу зроблено висновок, що досягнення високого рівня професіоналізму є метою підготовки соціального педагога в Австрії.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LF Індивідуальні інститути (Європа)
Користувач: Користувачі 341 не знайдено.
Дата подачі: 31 Січ 2011 11:44
Оновлення: 14 Серп 2015 22:09
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4581

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу