Концептуально-дидактична модель профільного самовизначення учнів

Замаскіна П. І. (2010) Концептуально-дидактична модель профільного самовизначення учнів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (53). С. 110–114.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (138kB) | Preview

Анотація

У статті описано концептуально-дидактичну модель допрофільної підготовки школярів, шляхи й умови профільного самовизначення учнів основної школи. Висвітлено основні етапи професійного самовизначення (підготовчий, допрофільна підготовка, профільне навчання, постпрофільний) і стадії підготовки учнів до вибору профілю навчання (ознайомчо-рорзвивальна, аналітично-діагностична, орієнтаційно-прогностична).

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: Користувачі 341 не знайдено.
Дата подачі: 01 Бер 2011 09:52
Оновлення: 14 Серп 2015 22:10
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4606

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу