Карлінська Я. В.
(2010)
Педагогічні умови формування інформаційної компетентності студентів у процесі навчання природничо-математичних дисциплін.
ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (53).
С. 169–175.
Анотація
У статті розглядаються педагогічні умови формування інформаційної компетентності студентів комерційних коледжів у процесі навчання природничо-математичних дисциплін. Значну увагу приділено засобам реалізації визначених педагогічних умов розвитку творчих здібностей студентів-користувачів комп’ютерної техніки, а саме: комп'ютерним програмам; мультимедіа і гіпермедіа технологіям; базам даних; засобам телекомунікації; електронним бібліотекам; кредитно-модульним технологіям; електронним посібникам тощо.
Actions (login required)
 |
Оглянути опис ресурсу |