Використання case-study як педагогічна умова забезпечення наступності навчання математики

Гордійчук, Г. Б. (2003) Використання case-study як педагогічна умова забезпечення наступності навчання математики. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (13). с. 41-44.

[img]
Перегляд
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (126kB) | Перегляд

Опис

Розглянуто основні принципи і завдання case-технології; з’ясовано мету створення “Портфеля” учня, вимоги вчителя (викладача) до оформлення і оцінювання “Портфеля” учня.

Тип елементу : Стаття
Теми: Q Наука > QA Математика
Користувач, що депонує: С.В. Лінійчук
Дата внесення: 11 Лист 2008 11:38
Останні зміни: 14 Серп 2015 18:26
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/476

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу