Гордійчук, Г. Б. (2003) Використання case-study як педагогічна умова забезпечення наступності навчання математики. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (13). с. 41-44.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (126kB) | Перегляд |
Опис
Розглянуто основні принципи і завдання case-технології; з’ясовано мету створення “Портфеля” учня, вимоги вчителя (викладача) до оформлення і оцінювання “Портфеля” учня.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | Q Наука > QA Математика |
Користувач, що депонує: | С.В. Лінійчук |
Дата внесення: | 11 Лист 2008 11:38 |
Останні зміни: | 14 Серп 2015 18:26 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/476 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |