Використання case-study як педагогічна умова забезпечення наступності навчання математики

Гордійчук Г. Б. (2003) Використання case-study як педагогічна умова забезпечення наступності навчання математики. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (13). С. 41–44.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (126kB) | Preview

Анотація

Розглянуто основні принципи і завдання case-технології; з’ясовано мету створення “Портфеля” учня, вимоги вчителя (викладача) до оформлення і оцінювання “Портфеля” учня.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: Q Наука > QA Математика
Користувач: С.В. Лінійчук
Дата подачі: 11 Лист 2008 11:38
Оновлення: 14 Серп 2015 18:26
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/476

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу