Гордійчук, Г. Б. (2003) Використання case-study як педагогічна умова забезпечення наступності навчання математики. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (13). pp. 41-44.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (126kB) | Preview |
Abstract
Розглянуто основні принципи і завдання case-технології; з’ясовано мету створення “Портфеля” учня, вимоги вчителя (викладача) до оформлення і оцінювання “Портфеля” учня.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | Q Science > QA Mathematics |
Depositing User: | С.В. Лінійчук |
Date Deposited: | 11 Nov 2008 11:38 |
Last Modified: | 14 Aug 2015 18:26 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/476 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |