Використання case-study як педагогічна умова забезпечення наступності навчання математики

Гордійчук, Г. Б. (2003) Використання case-study як педагогічна умова забезпечення наступності навчання математики. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (13). pp. 41-44.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (126kB) | Preview

Abstract

Розглянуто основні принципи і завдання case-технології; з’ясовано мету створення “Портфеля” учня, вимоги вчителя (викладача) до оформлення і оцінювання “Портфеля” учня.

Item Type: Article
Subjects: Q Science > QA Mathematics
Depositing User: С.В. Лінійчук
Date Deposited: 11 Nov 2008 11:38
Last Modified: 14 Aug 2015 18:26
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/476

Actions (login required)

View Item View Item