Категорійний аналіз поняття "фактор" у контексті вивчення проблеми підвищення рівня успішності майбутніх учителів математики

Чемерис О. А. (2004) Категорійний аналіз поняття "фактор" у контексті вивчення проблеми підвищення рівня успішності майбутніх учителів математики. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (14). С. 55–57.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (140kB) | Preview

Анотація

У статті подано порівняльну характеристику понять "фактор", "чинник", "умова" з метою подальшого дослідження психолого-педагогічних факторів підвищення рівня успішності майбутніх учителів математики при вивченні поглибленого шкільного курсу геометрії.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра алгебри та геометрії
Користувач: М.В. Луцик
Дата подачі: 09 Груд 2008 10:45
Оновлення: 14 Серп 2015 13:38
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/493

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу