Категорійний аналіз поняття "фактор" у контексті вивчення проблеми підвищення рівня успішності майбутніх учителів математики

Чемерис, О. А. (2004) Категорійний аналіз поняття "фактор" у контексті вивчення проблеми підвищення рівня успішності майбутніх учителів математики. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (14). pp. 55-57.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (140kB) | Preview

Abstract

У статті подано порівняльну характеристику понять "фактор", "чинник", "умова" з метою подальшого дослідження психолого-педагогічних факторів підвищення рівня успішності майбутніх учителів математики при вивченні поглибленого шкільного курсу геометрії.

Item Type: Article
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education
Divisions: Faculty of Physics and Mathematics > Department of Algebra and Geometry
Depositing User: М.В. Луцик
Date Deposited: 09 Dec 2008 10:45
Last Modified: 14 Aug 2015 13:38
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/493

Actions (login required)

View Item View Item