Соціально-педагогічна корекція соціальних відхилень у акцентуйованих підлітків

Ратинська О. М. (2011) Соціально-педагогічна корекція соціальних відхилень у акцентуйованих підлітків. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (55). С. 88–93.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (160kB) | Preview

Анотація

У статті викладено сучасні теоретичні підходи до проблеми характеристики соціальних відхилень у акцентуйованих підлітків, проаналізовано зміст соціально-педагогічної роботи з цією категорією людей. Проаналізовано дві класифікації типів акцентуацій характеру. Встановлені у процесі дослідження факти можуть бути використані студентами практичними психологами, соціальними педагогами, викладачами та батьками в роботі з акцентуйованими підлітками з метою зниження, а в кращому випадку, подолання негативних явищ, що призводять до акцентуацій характеру.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: H Соціальні науки > HV Соціальна патологія. Соціальний і публічний добробут
L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: Користувачі 341 не знайдено.
Дата подачі: 27 Вер 2011 07:52
Оновлення: 14 Серп 2015 22:56
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/5193

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу