Ратинська О. М. (2011) Соціально-педагогічна корекція соціальних відхилень у акцентуйованих підлітків. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (55). С. 88–93.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (160kB) | Preview |
Анотація
У статті викладено сучасні теоретичні підходи до проблеми характеристики соціальних відхилень у акцентуйованих підлітків, проаналізовано зміст соціально-педагогічної роботи з цією категорією людей. Проаналізовано дві класифікації типів акцентуацій характеру. Встановлені у процесі дослідження факти можуть бути використані студентами практичними психологами, соціальними педагогами, викладачами та батьками в роботі з акцентуйованими підлітками з метою зниження, а в кращому випадку, подолання негативних явищ, що призводять до акцентуацій характеру.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | H Соціальні науки > HV Соціальна патологія. Соціальний і публічний добробут L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | Користувачі 341 не знайдено. |
Дата подачі: | 27 Вер 2011 07:52 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 22:56 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/5193 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |