Компетентнісний та професіографічний підходи до побудови професіограми магістра освіти

Вітвицька, С. С. (2011) Компетентнісний та професіографічний підходи до побудови професіограми магістра освіти. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (57). с. 52-58.

[img]
Перегляд
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (214kB) | Перегляд

Опис

У статті аналізуються професіографічний і компетентнісний підходи до побудови професіограми – моделі магістра освіти. Подається авторський погляд на взаємозв’язок та ієрархію понять "компетенція", "компетентність", "готовність до педагогічної діяльності", "майстерність" та "професіналізм педагога". Визначаються компоненти професіграми магістра освіти, компетентності та компетенції необхідні випускникові магістратури.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач, що депонує: Л. А. Лупаренко
Дата внесення: 26 Жов 2011 07:51
Останні зміни: 14 Серп 2015 23:01
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/5238

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу