Старовинні історичні задачі з теорії чисел при підготовці майбутніх педагогів до професійної діяльності

Дідківська, Т. В., Сверчевська, І. А. (2011) Старовинні історичні задачі з теорії чисел при підготовці майбутніх педагогів до професійної діяльності. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (57). pp. 59-63.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (168kB) | Preview

Abstract

Історія математики розглядається як дієвий засіб у підготовці майбутніх учителів до здійснення ефективної професійної діяльності. Серед різних форм використання історії математики вибрано історичні задачі. Це задачі з давніх історичних джерел, створені відомими математиками. Запропоновано систему старовинних історичних задач до курсу "Теорія чисел". Подано різні способи їх розв’язань.

Item Type: Article
Subjects: Q Science > QA Mathematics
Depositing User: Л. А. Лупаренко
Date Deposited: 26 Oct 2011 07:53
Last Modified: 14 Aug 2015 23:01
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/5239

Actions (login required)

View Item View Item