Дослідження історії доброчинності в сфері освіти України: методологічні підходи до проблеми

Сейко, Н. А. (2010) Дослідження історії доброчинності в сфері освіти України: методологічні підходи до проблеми. Освіта Донбасу (4-5). pp. 111-117.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (213kB) | Preview

Abstract

У статті подано аналіз головних методологічних підходів до проблеми історії доброчинності у сфері освіти України – системного, цивілізаційного, культурологічного,наративного, когнітивістського, а також окремих наукових теорій – теорії соціальної мобільності, теорії соціальних еліт, теорії соціального капіталу. Визначено місце та роль зазначених підходів в аналізі проблеми розвитку доброчинності у сфері освіти в Україні у ХІХ – на початку ХХ століття.

Item Type: Article
Subjects: L Education > LA History of education
Divisions: Faculty of Socio-Psychological > Department of Social Technologies
Depositing User: Лаборант В. П. Каленська
Date Deposited: 07 Dec 2011 08:02
Last Modified: 14 Aug 2015 23:16
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/5415

Actions (login required)

View Item View Item