Професійна готовність майбутніх учителів математики як психолого-педагогічна проблема

Семенець Л. М. (2009) Професійна готовність майбутніх учителів математики як психолого-педагогічна проблема. Формування інформаційної компетентності студентів у процесі навчання природничо-математичних дисциплін // Матеріали Міжвузівського регіонального наукового семінару. С. 64–69.

[img]
Preview
Текст
Download (204kB) | Preview

Анотація

проаналізувано зміст поняття "професійна готовність" у психолого-педагогічних дослідженнях, визначено структуру професійної готовності майбутніх учителів, здійснено системно-функціональний аналіз спроектованої цілісності.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: професійна придатність, професійна готовність
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра фізики та методики її навчання
Користувач: Кафедра охорони праці та цивільної безпеки
Дата подачі: 27 Груд 2011 09:30
Оновлення: 14 Серп 2015 23:27
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/5607

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу