Семенець, Л. М. (2009) Професійна готовність майбутніх учителів математики як психолого-педагогічна проблема. Формування інформаційної компетентності студентів у процесі навчання природничо-математичних дисциплін // Матеріали Міжвузівського регіонального наукового семінару. pp. 64-69.
|
Text
Download (204kB) | Preview |
Abstract
проаналізувано зміст поняття "професійна готовність" у психолого-педагогічних дослідженнях, визначено структуру професійної готовності майбутніх учителів, здійснено системно-функціональний аналіз спроектованої цілісності.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | професійна придатність, професійна готовність |
Subjects: | L Education > LB Theory and practice of education L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education |
Divisions: | Faculty of Physics and Mathematics > Department of Physics and Its Teaching Methods |
Depositing User: | Кафедра охорони праці та цивільної безпеки |
Date Deposited: | 27 Dec 2011 09:30 |
Last Modified: | 14 Aug 2015 23:27 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/5607 |
Actions (login required)
View Item |