Професійна готовність майбутніх учителів математики як психолого-педагогічна проблема

Семенець, Л. М. (2009) Професійна готовність майбутніх учителів математики як психолого-педагогічна проблема. Формування інформаційної компетентності студентів у процесі навчання природничо-математичних дисциплін // Матеріали Міжвузівського регіонального наукового семінару. pp. 64-69.

[img]
Preview
Text
Download (204kB) | Preview

Abstract

проаналізувано зміст поняття "професійна готовність" у психолого-педагогічних дослідженнях, визначено структуру професійної готовності майбутніх учителів, здійснено системно-функціональний аналіз спроектованої цілісності.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: професійна придатність, професійна готовність
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education
Divisions: Faculty of Physics and Mathematics > Department of Physics and Its Teaching Methods
Depositing User: Кафедра охорони праці та цивільної безпеки
Date Deposited: 27 Dec 2011 09:30
Last Modified: 14 Aug 2015 23:27
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/5607

Actions (login required)

View Item View Item