Методологічні аспекти різнорівневого формування знань і вмінь студентів

Спірін, О. М. (2003) Методологічні аспекти різнорівневого формування знань і вмінь студентів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (11). с. 126-129.

[img]
Перегляд
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (118kB) | Перегляд

Опис

Розглянуто окремі філософські теорії, психолого-педагогічні ідеї, концепції, дидактичні закономірності та принципи, які виступають методологічною основою різнорівневого формування знань і вмінь.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій
Користувач, що депонує: Н.М. Костючек
Дата внесення: 08 Груд 2008 12:23
Останні зміни: 14 Серп 2015 18:34
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/564

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу