Спірін О. М. (2003) Методологічні аспекти різнорівневого формування знань і вмінь студентів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (11). С. 126–129.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (118kB) | Preview |
Анотація
Розглянуто окремі філософські теорії, психолого-педагогічні ідеї, концепції, дидактичні закономірності та принципи, які виступають методологічною основою різнорівневого формування знань і вмінь.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій |
Користувач: | Н.М. Костючек |
Дата подачі: | 08 Груд 2008 12:23 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 18:34 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/564 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |