Методологічні аспекти різнорівневого формування знань і вмінь студентів

Спірін О. М. (2003) Методологічні аспекти різнорівневого формування знань і вмінь студентів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (11). С. 126–129.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (118kB) | Preview

Анотація

Розглянуто окремі філософські теорії, психолого-педагогічні ідеї, концепції, дидактичні закономірності та принципи, які виступають методологічною основою різнорівневого формування знань і вмінь.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій
Користувач: Н.М. Костючек
Дата подачі: 08 Груд 2008 12:23
Оновлення: 14 Серп 2015 18:34
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/564

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу