Модель полікультурної освіти як соціальної інновації в контексті реальних процесів міжкультурної взаємодії

Саух П. Ю. (2011) Модель полікультурної освіти як соціальної інновації в контексті реальних процесів міжкультурної взаємодії. Креативна педагогіка (4). С. 35–43.

[img]
Preview
Текст
Download (265kB) | Preview

Анотація

У статті, на основі аналізу сучасних турболентних процесів міжкультурної взаємодії, обґрунтовується ідея так званої культурної глобалізації, яка заперечує можливість повного подолання культурної різноманітності. У зв’язку з цим розкриті реальні можливості теорії мультикультуралізму й обґрунтована практична неспроможність його освітянських стратегій. Запропонована нова модель полікультурної освіти, що будується на алгоритмі демократично-егалітарної політики, центром якої є життєдайна парадигма особистості.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: полікультурна освіта, соціальні інновації, міжкультурна взаємодія, культурне розмаїття, демократична егалітарна політика, парадигма особистості
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Відділи: Факультет історії, права та публічного управління > Кафедра філософії та політології
Користувач: В. М. Заглада
Дата подачі: 20 Січ 2012 09:47
Оновлення: 14 Серп 2015 23:54
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/5956

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу