Освіта України і Польщі в дискурсі культурно-цивілізаційної самоідентифікації. Історична матриця і перспективи

Саух, П. Ю. (2011) Освіта України і Польщі в дискурсі культурно-цивілізаційної самоідентифікації. Історична матриця і перспективи. In: Культурно-історична спадщина Польщі та України як чинник розвитку полікультурної освіти. ПП Заколодний М.І., Київ - Хмельницький, pp. 41-48. ISBN 978-966-2597-00-4

[img]
Preview
Text
Download (247kB) | Preview

Abstract

У статті, на основі аналізу суперечливих освітніх реформ в Україні і Польщі в умовах сучасних глобалізаційних процесів та пошуку “власного місця у світі”, акцентується на проблематичності культурно-цивілізаційної самоідентифікації їх національних освітніх систем. Моделюється оптимальний варіант цивілізаційного розвитку освітніх національних систем з вигодою для країн і їх майбутнього. In the article, based on the analysis of the controversial educational reforms in Ukraine and Poland in contemporary globalization processes and search of their own place in the world, the attention is focused on the problematic of cultural and civilization self-identity of their national education systems. The optimal variant of the national education systems civilization development for the benefit of countries and their future is simulated. W artykułe, na podstawie analizy kontrowersyjnych reform edukacyjnych w Ukrainie i Polsce we współczesnych warunkach procesów globalizacji i wyszukiwania "własnego miejsca w świecie", autor koncentruje się na problematyce kulturalno-cywilizacyjnej samoidentyfikacji narodowych systemów edukacyji w obu krajach. Prezentuje także najlepszy wariant cywilizacyjnego rozwoju narodowych systemów edukacyjnych oraz jego przyszłość.

Item Type: Book Section
Subjects: L Education > L Education (General)
Divisions: Faculty of History > Department of Philosophy and Political Science
Depositing User: В. М. Заглада
Date Deposited: 24 Jan 2012 12:47
Last Modified: 15 Aug 2015 00:00
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6070

Actions (login required)

View Item View Item