Методологічний підхід до класифікації дослідницьких задач за їх дидактичними цілями

Рибалко А. В. (2004) Методологічний підхід до класифікації дослідницьких задач за їх дидактичними цілями. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (14). С. 91–94.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (125kB) | Preview

Анотація

У статті здійснена класифікація дослідницьких задач з фізики за їх дидактичними цілями у відповідності до методів наукового пізнання та обґрунтована її необхідність.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Користувач: М.В. Луцик
Дата подачі: 08 Груд 2008 15:03
Оновлення: 14 Серп 2015 13:28
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/619

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу