Деркач, Н. О. (2010) Лексико-семантичні та синтаксичні особливості англомовної комерційної реклами. Актуальні проблеми сучасної лінгвістики та методики викладання іноземних мов: матеріали II міжнародної науково-практичної конференції студентів та молодих науковців. pp. 97-99.
|
Text
Download (213kB) | Preview |
Abstract
У статті представлені результати проведеного дослідження лексичних та синтаксичних особливостей сучасної англомовної комерційної реклами.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Комерційна реклама, синтаксичні та лінгвостилістичні особливості, вплив на споживача |
Subjects: | P Language and Literature > P Philology. Linguistics |
Divisions: | Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of English Language and Applied Linguistics |
Depositing User: | завідувач С. О. Гавриловський |
Date Deposited: | 07 Feb 2012 07:52 |
Last Modified: | 15 Aug 2015 00:24 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6386 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |