Лексико-семантичні та синтаксичні особливості англомовної комерційної реклами

Деркач, Н. О. (2010) Лексико-семантичні та синтаксичні особливості англомовної комерційної реклами. Актуальні проблеми сучасної лінгвістики та методики викладання іноземних мов: матеріали II міжнародної науково-практичної конференції студентів та молодих науковців. pp. 97-99.

[img]
Preview
Text
Download (213kB) | Preview

Abstract

У статті представлені результати проведеного дослідження лексичних та синтаксичних особливостей сучасної англомовної комерційної реклами.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Комерційна реклама, синтаксичні та лінгвостилістичні особливості, вплив на споживача
Subjects: P Language and Literature > P Philology. Linguistics
Divisions: Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of English Language and Applied Linguistics
Depositing User: завідувач С. О. Гавриловський
Date Deposited: 07 Feb 2012 07:52
Last Modified: 15 Aug 2015 00:24
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6386

Actions (login required)

View Item View Item