Дистанційне навчання в системі вищої гуманітарної освіти Сполучених Штатів Америки

Малярчук О. В. (2010) Дистанційне навчання в системі вищої гуманітарної освіти Сполучених Штатів Америки. Автореферат Докторський thesis, Житомирський державний університет імені Івана Франка.

[img]
Preview
Текст
Download (272kB) | Preview

Анотація

Дисертація присвячується проблемі становлення та розвитку дистанційної форми навчання в системі вищої гуманітарної освіти Сполучених Штатів Америки. Визначено головні передумови розвитку дистанційного навчання в умовах постіндустріальних суспільств та його характерні особливості. Подано характеристику розвитку різних форм навчання на відстані, починаючи з найдавніших часів; здійснено аналіз розвитку дистанційної освіти як науково-теоретичного та практично-освітнього феномена. У роботі розглянуто організаційно-методичні та технологічні засади дистанційного навчання, основні форми організації дистанційної освіти та базові технології навчання, провідні моделі, кадрові та змістові характеристики дистанційного навчання в системі вищої гуманітарної освіти США; алгоритм проходження дистанційного курсу студентом, характеристики процесу акредитації з метою використання позитивного досвіду в організації дистанційного навчання у гуманітарних ВНЗ України.

Тип ресурсу: Дисертація або Автореферат (Автореферат Докторський)
Ключові слова: дистанційне навчання, дистанційна освіта, вища гуманітарна освіта в США, акредитація, провайдер, тьютор
Класифікатор: E Історія Америки > E151 Сполучені Штати (Загальне)
L Освіта > LA Історія освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра англійської мови та прикладної лінгвістики
Користувач: Сергій Олексійович Гавриловський
Дата подачі: 08 Лют 2012 09:29
Оновлення: 15 Серп 2015 00:28
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6422

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу