Групова взаємодія як принцип навчання дорослих іноземних мов

Григор’єва, Т. Ю. (2010) Групова взаємодія як принцип навчання дорослих іноземних мов. Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи: збірник наукових праць (2). с. 135-142.

[img]
Перегляд
Text
Download (184kB) | Перегляд

Опис

В статье автор на основе характерных особенностей обучения взрослых рассматривает организацию их группового взаимодействия, анализирует структуру, положительные факторы и трудности использования группового обучения, определяет принципы формирования групп.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: особенности обучения взрослых, групповое взаимодействие, обучение взрослых в группах
Теми: L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта
Підрозділи: Інститут іноземної філології > Кафедра англійської мови та прикладної лінгвістики
Користувач, що депонує: завідувач С. О. Гавриловський
Дата внесення: 27 Лют 2012 11:18
Останні зміни: 15 Серп 2015 00:40
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6600

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу