Григор’єва Т. Ю. (2010) Групова взаємодія як принцип навчання дорослих іноземних мов. Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи: збірник наукових праць (2). С. 135–142.
|
Текст
Download (184kB) | Preview |
Анотація
В статье автор на основе характерных особенностей обучения взрослых рассматривает организацию их группового взаимодействия, анализирует структуру, положительные факторы и трудности использования группового обучения, определяет принципы формирования групп.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | особенности обучения взрослых, групповое взаимодействие, обучение взрослых в группах |
Класифікатор: | L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра англійської мови та прикладної лінгвістики |
Користувач: | Сергій Олексійович Гавриловський |
Дата подачі: | 27 Лют 2012 11:18 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 00:40 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6600 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |