Григор’єва Т. Ю. (2010) Оцінювання готовності вчителів-філологів до навчання дорослих у системі неперервної освіти Великої Британії. Вісник Черкаського університету: педагогічні науки // Зб. наук. пр. Част. 1 (183). С. 56–61.
|
Текст
Download (243kB) | Preview |
Анотація
У статті розкриваються особливості ефективної підготовки вчителя до освіти дорослих у Великій Британії. Окреслено змістові характеристики програм оцінювання готовності вчителів до навчання дорослих. Висвітлено методи визначення потреб дорослих у процесі навчання.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | підготовка вчителя для дорослих, програми оцінювання, індивідуальне оцінювання, потреби дорослих |
Класифікатор: | L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра англійської мови та прикладної лінгвістики |
Користувач: | Сергій Олексійович Гавриловський |
Дата подачі: | 27 Лют 2012 11:17 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 00:40 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6603 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |