Оцінювання готовності вчителів-філологів до навчання дорослих у системі неперервної освіти Великої Британії

Григор’єва, Т. Ю. (2010) Оцінювання готовності вчителів-філологів до навчання дорослих у системі неперервної освіти Великої Британії. Вісник Черкаського університету: педагогічні науки // Зб. наук. пр. Част. 1 (183). с. 56-61.

[img]
Перегляд
Text
Download (243kB) | Перегляд

Опис

У статті розкриваються особливості ефективної підготовки вчителя до освіти дорослих у Великій Британії. Окреслено змістові характеристики програм оцінювання готовності вчителів до навчання дорослих. Висвітлено методи визначення потреб дорослих у процесі навчання.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: підготовка вчителя для дорослих, програми оцінювання, індивідуальне оцінювання, потреби дорослих
Теми: L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта
Підрозділи: Інститут іноземної філології > Кафедра англійської мови та прикладної лінгвістики
Користувач, що депонує: завідувач С. О. Гавриловський
Дата внесення: 27 Лют 2012 11:17
Останні зміни: 15 Серп 2015 00:40
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6603

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу