Ефективність технології підготовки майбутніх учителів до інноваційної діяльності засобами навчально-ігрового проектування

Плахотнюк Н. П. (2011) Ефективність технології підготовки майбутніх учителів до інноваційної діяльності засобами навчально-ігрового проектування. Проблеми підготовки сучасного вчителя : збірник наук. праць Уманського державного педагогічного університету ім. Павла Тичини. Частина 2 (4). С. 112–120.

[img]
Попередньо
Текст
Download (257kB) | Попередньо

Анотація

У статті подаються результати апробації технології підготовки майбутніх учителів до інноваційної діяльності засобами навчально-ігрового проектування. Розглядаються можливості навчально-ігрового проектування у формуванні готовності студентів до інноваційної діяльності на основних етапах підготовки. Навчально-ігрове проектування виступає ефективним засобом підготовки майбутніх учителів до інноваційної діяльності. Проведено аналіз рівня готовності майбутніх учителів до інноваційної діяльності до та після формувального етапу експерименту.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: підготовка до інноваційної педагогічної діяльності, навчально-ігрове проектування, технологія підготовки майбутніх учителів до інноваційної діяльності засобами навчально-ігрового проектування
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Наукові установи: Інститут іноземної філології > Кафедра англійської мови та прикладної лінгвістики
Внесення Користувача: Сергій Олексійович Гавриловський
Дата подачі на зберігання: 13 Бер 2012 08:15
Останнє оновлення: 15 Серп 2015 00:52
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6781

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу