Плахотнюк Н. П. (2011) Ефективність технології підготовки майбутніх учителів до інноваційної діяльності засобами навчально-ігрового проектування. Проблеми підготовки сучасного вчителя : збірник наук. праць Уманського державного педагогічного університету ім. Павла Тичини. Частина 2 (4). С. 112–120.
|
Текст
Download (257kB) | Попередньо |
Анотація
У статті подаються результати апробації технології підготовки майбутніх учителів до інноваційної діяльності засобами навчально-ігрового проектування. Розглядаються можливості навчально-ігрового проектування у формуванні готовності студентів до інноваційної діяльності на основних етапах підготовки. Навчально-ігрове проектування виступає ефективним засобом підготовки майбутніх учителів до інноваційної діяльності. Проведено аналіз рівня готовності майбутніх учителів до інноваційної діяльності до та після формувального етапу експерименту.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | підготовка до інноваційної педагогічної діяльності, навчально-ігрове проектування, технологія підготовки майбутніх учителів до інноваційної діяльності засобами навчально-ігрового проектування |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Наукові установи: | Інститут іноземної філології > Кафедра англійської мови та прикладної лінгвістики |
Внесення Користувача: | Сергій Олексійович Гавриловський |
Дата подачі на зберігання: | 13 Бер 2012 08:15 |
Останнє оновлення: | 15 Серп 2015 00:52 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6781 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |